czwartek, 9 czerwca 2011

CZASEM

..............Pragnę czasem w czasie się zgubić 
Jak klucz, czy drogę - gubi się w lesie 
Ale się boję, że nikt mnie nie znajdzie 
I, że już z drogi mnie nie podniesie. 

Wyrwać się stąd - jak kartkę z notesu 
Jak ząb obolały - w nieobecność 
I wysłać bez zwrotnego adresu 
List, że wrócę nim skończy się wieczność. 

Pragnę uciec ucieczką udaną 
Przed pościgiem napomnień otyłych 
Myślą o Tobie, zawsze co rano 
Na drugie życie nabierać siły. 

Jestem tu gdzie jestem 
W każdą noc, w każdy dzień 
Rzucić chcę to wszystko 
A jedynie rzucam cień. 

Pragnę przepaść, jak czasem przepada 
Cała wypłata w nadziei kasynie 
Nim bezlitosnym miną mijaniem 
Jedni dla drugich - ważni jedynie. 

Jak w automacie ostatni żeton 
Zniknąć rozmową przerwaną w pół słowa 
Z tą świadomością, że jesteś - nadziejo 
Że z Tobą warto zaczynać od nowa. 

Pragnę czasem w czasie się zgubić 
Jak klucz, czy drogę - gubi się w lesie 
Lecz gdy na drodze, znajdziesz mą drogę 
Czy mnie z tej drogi, jak klucz podniesiesz........................ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz